Ticket, cd en donaties

Kaarsenactie Alp 'd HuZes

" Ik kijk omhoog en weet dat zij het ziet "

Koop een kaars en steun 'Team Hoop voor Morgen' en het KWF!

Stap 1: schaf u kaars(en) aan middels het vullen van uw winkelwagen en deze af te rekenen.

stap 2:keer terug naar deze product pagina en vul per aangeschafte kaars onderstaand formulier in. Klik evt voor het formulier hieronder op bekijk details.

Bent u op 2 maart aanwezig bij de opening van de Margriet Eshuijs Zaal, dan kan u daar het etiket persoonlijk invullen. Dit kunt u aangeven op het contactformulier!
Bent u niet zelf aanwezig, noteer dan de naam van de persoon voor wie u de kaars wilt branden en de tekst die u op het etiket wilt in op het formulier. Wij zullen dit dan voor u op het etiket schrijven.

Wij zorgen dat uw kaars(en) op 6 juni branden in bocht 3 op de Alpe.  De bocht waar Margriet zo graag samen met Maarten zong en de koeien naar hun muziek kwamen luisteren. Mocht een andere bocht uw voorkeur hebben kan dat natuurlijk ook!

Team Hoop voor Morgen uit 't Kalf, Zaandam, beklimt op 6 juni, samen met vele anderen, de Alpe d' HuZes. De familie zet zich met hart en ziel in om geld in te zamelen voor dit doel, waar Margriet zich ook zo hard voor heeft ingezet. Team Buurtcentrum Bovenkruier te Zaandam en het Margriet Eshuijs PopKoor willen hen hierbij steunen.

Vorig jaar was de kaarsenactie voor Margriet een groot succes en brandden er meer dan 200 kaarsen. We hopen dat er ook dit jaar weer vele kaarsen voor haar en anderen geliefden zullen branden in bocht 3.

namens ons Heel hartelijk bedankt!

CD

Een unieke CD van het Margriet Eshuijs PopKoor, ontstaan in de tijd dat we allemaal aan het huis gekluisterd zaten en niet mochten repeteren. Weet je nog?
De verschillende nummers werden door alle individuele koorleden ingezongen in de mobieltjes. De opnames werden opgestuurd naar onze dirigente Margriet Eshuijs. Zij bracht vervolgens alles samen, met als resultaat deze mooie CD.  We zijn er trots op.

Met de aankoop van deze cd steunt u tevens met 4,75 euro het werk van de vrijwilligers van Anna's huis te Zaandam.

www.annashuis.nl

Donatie

Donatie Anna's huis

Anna's huis is het Centrum in de Zaanstreek waar iedereen die te maken heeft (of heeft gehad) met kanker, terecht kan voor een luisterend oor, informatie of ondersteuning, om een zo goed mogelijke kwaliteit van leven te behouden of opnieuw op te bouwen.  www.annashuis.nl

De afgelopen jaren heeft ons koor een aantal optredens opgedragen aan het Anna's huis.  Daarnaast hebben wij het afgelopen jaar gezien dat de wereld na de diagnose kanker heel verwarrend, angstig en onbekend kan zijn.

Anna's huis is een centrum waar deze mensen terecht kunnen met hun verhaal ,vragen en wellicht een stukje ontspanning en lotgenoten contact.

We hopen dat u, samen met ons, het belangrijke werk van het Anna’s huis wilt ondersteunen. Dit kan door middel van de aankoop van onze CD ‘ Room with a View’.  (zie boven)

of door het doen van een donatie.

Hiervoor kunt u gebruik maken van onderstaande button!