Nieuwe koorleden

Indien er ruimte is voor nieuwe leden organiseren wij 2 zanglessen voor de mensen die zich hebben aangemeld.

Deze lessen zijn onder leiding van onze dirigente Jerney Molenaar en in aanwezigheid van 2 bestuurs-/koorleden.

We noemen het liever geen auditie, want zoals Margriet Eshuijs altijd zei: iedereen kan zingen.

Wel vinden we het belangrijk om wederzijds de kans te hebben om te ervaren of we bij elkaar passen, de verwachtingen uit te spreken, de werkwijze te ontdekken, etc.  Ook zijn we soms op zoek naar b.v. een versterking van een speciale stemgroep.

Deze momenten zullen, indien nodig, 2 maal per jaar plaatsvinden: in januari en/of augustus (voorafgaand aan een nieuw koorseizoen). Dit maken wij o.a. kenbaar via onze sociale kanalen zoals Facebook en Instagram.

Uiteraard zijn we tussendoor altijd benaderbaar voor informatie.

Ook hanteren we een geïnteresseerden-lijst, dus als je interesse hebt om bij ons aan te sluiten, noteren wij  je gegevens en zoeken contact zodra we koorleden gaan werven.

Op dit moment zoeken wij geen nieuwe koorleden.

Contact:

Aanmelding of informatie nieuw koorlid Margriet Eshuijs PopKoor.