Ticket, cd en donaties

Steun samen met ons Anna's huis !!

Dit kan door de aanschaf van onderstaande cd of het doen van een donatie via onderstaande link.

Namens Anna's Huis en het Margriet Eshuijs PopKoor alvast hartelijk dank!!!!

CD

Een unieke CD van het Margriet Eshuijs PopKoor, ontstaan in de tijd dat we allemaal aan het huis gekluisterd zaten en niet mochten repeteren. Weet je nog?
De verschillende nummers werden door alle individuele koorleden ingezongen in de mobieltjes. De opnames werden opgestuurd naar onze dirigente Margriet Eshuijs. Zij bracht vervolgens alles samen, met als resultaat deze mooie CD.  We zijn er trots op.

Met de aankoop van deze cd steunt u tevens met 4,75 euro het werk van de vrijwilligers van Anna's huis te Zaandam.

www.annashuis.nl

Donatie

Donatie Anna's huis

Anna's huis is het Centrum in de Zaanstreek waar iedereen die te maken heeft (of heeft gehad) met kanker, terecht kan voor een luisterend oor, informatie of ondersteuning, om een zo goed mogelijke kwaliteit van leven te behouden of opnieuw op te bouwen.  www.annashuis.nl

De afgelopen jaren heeft ons koor een aantal optredens opgedragen aan het Anna's huis.  Daarnaast hebben wij het afgelopen jaar gezien dat de wereld na de diagnose kanker heel verwarrend, angstig en onbekend kan zijn.

Anna's huis is een centrum waar deze mensen terecht kunnen met hun verhaal ,vragen en wellicht een stukje ontspanning en lotgenoten contact.

We hopen dat u, samen met ons, het belangrijke werk van het Anna’s huis wilt ondersteunen. Dit kan door middel van de aankoop van onze CD ‘ Room with a View’.  (zie boven)

of door het doen van een donatie.

Hiervoor kunt u gebruik maken van onderstaande button!