Hartelijk dank voor uw donatie aan het

'Team Hoop voor Morgen'!

Lieve donateurs,

Wij Epco, Jolanda en Sophie van team Hoop Voor Morgen voor de Alpe d'Huzes, zijn ontzettend trots en dankbaar dat het Margriet Eshuijs Popkoor ons naar de top van de Alpe d'Huzes wil helpen.

VERBINDING is ons sleutelwoord geworden.

Zoals u misschien weet zijn  Margriet en de Alpe d' Huzes  al jaren 1 geweest.

Margriet woonde net als wij in Zaandam t' Kalf en haar Popkoor is ook gevestigd in t' Kalf.

En samen met het Margriet Eshuijskoor en Buurtcentrum de Bovenkruier leggen we de VERBINDING naar de Alpe d' Huzes.

VERBINDING is ook wat we nodig hebben om een wereld zonder kanker te krijgen.

VERBINDING hebben we nodig om elkaar te kunnen helpen.

Team Hoop voor Morgen gaat 6 juni 2024 lopend de berg op om een bijdrage te kunnen zijn en leveren aan een wereld zonder kanker.

Ons streef donatie bedrag van € 7500,-  wordt mede dankzij uw donatie hopelijk gehaald.

Heel hartelijk dank, namens Team Hoop voor Morgen, en iedereen die er mee geholpen kan worden.

Epco, Jolanda en Sophie van der Meulen.

Onze acties en in juni de wandel ervaringen zijn te volgen op de facebook pagina van Jolanda van der Meulen.